Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


BRANŻA

ROT-y szkolą z zarządzania markami terytorialnymi

Kujawsko-Pomorska Organizacja Turystyczna oraz Śląska Organizacja Turystyczna zapraszają na wideokonferencje z udziałem ekspertów od marketingu miejsc oraz przedstawicieli destynacji.


Choć w czasach pandemii promocja miejsc przeniosła się do internetu, prawidła dotyczące tego jak promować miasta, regiony nie zmieniły się zasadniczo. O tym jak to robić skutecznie, a przy tym z pomysłem i nieszablonowo powiedzą eksperci od marketingu miejsc i przedstawiciele destynacji zajmujący się w Polsce promocją poszczególnych krajów i regionów, którzy wystąpią w konferencjach dotyczących zarządzania markami terytorialnymi.

 W ramach Kujawsko-Pomorskiego Forum Branżowego „BEZ MASKI”, które odbędzie się 5.11 (w godz. 10:00 – 14:00) pod hasłem „Dobre praktyki w promocji i zarządzaniu markami terytorialnymi”, z eksperci wystąpią z prelekcjami, w czasie których przedstawią dobre praktyki ze szwajcarskiego regionu Valais i Oslo. Opowiedzą też o zasadach tworzenia, promowania szlaków kulturowych.

W czasie przygotowanej przez Śląską Organizację Turystyczną konferencji "Zarządzanie markami turystycznymi. Dobre praktyki" zaplanowanej na 5.11 (w godz. 9.30 – 14.00) poruszane będą tematy zarządzania, finansowania i organizacji marek turystycznych na przykładzie Czech, Austrii i Chorwacji. MO 

2020-11-04 14:11:00

powrót

Dołącz do dyskusji na stronie

»

Komentarz:
Text:
Podpis:
Nazwa:
WWW:

Wysłanie komentarza oznacza ze zgadzam się na regulamin.
Dołącz do dyskusji na FB

»

 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter