Strona główna  |  Wydawnictwo  |  Wydania cyfrowe  |  Kontakt  |  Reklama

 
Aktualności

»


North Events będzie promować Grecję w Polsce

W Warszawie otwarte zostanie Greckie Centrum Informacji Turystycznej. Celem jego założycieli jest promowanie kraju wśród Polaków w oparciu o ścisłą współpracę z naszą branżą. Z usług Centrum korzystać będą zarówno klienci indywidualni, jak i touroperatorzy oraz agenci, dla których Centrum ma być wsparciem merytorycznym i marketingowym.

więcej...

artykuł sponsorowany

ATAS stawia na technologie internetowe – webinaria dla agentów turystycznych

ATAS jest obecny na rynku turystyki młodzieżowej już ponad 26 lat, jednak w codziennej pracy stawia nie tylko na swoje doświadczenie, ale również na rozwój. W tym roku biuro przygotowało cykl szkoleń internetowych dla agentów turystycznych w formie webinariów. Start 28 stycznia.


więcej...

Czytaj w najnowszym numerze WT 02/2016

ROZMOWA NUMERU Stawiamy na własne marki

alltours to jeden z największych niemieckich touroperatorów, który w rankingach plasuje się w pierwszej piątce. Jak wygląda sytuacja na tamtejszym rynku turystycznym, opowiada Stefan Suska, dyrektor działu komunikacji alltours.

 

więcej...

Aktywnie, kulinarnie i po relaks - polska oferta dla Skandynawii

Najnowsze wydanie specjalne Wiadomości Turystycznych Skandynawia 2016 – to magazyn promujący atrakcje Polski, przeznaczony na rynek skandynawski. Przedstawiamy w nim Polskę jako kraj atrakcyjny, z dużą różnorodnością oferty turystycznej, idealny do wypoczynku aktywnego, jak również skorzystania z szerokiej oferty spa&wellness.
 

Skandynawia 2015

więcej...

artykuł sponsorowany
Tour Salon już w lutym!
Już za chwilę w Poznaniu odbędzie się 27. edycja Targów Regionów i Produktów Turystycznych TOUR SALON 2016 – wydarzenia podążającego ze zmianami zachodzącymi w branży i cieszącego się najdłuższym stażem wśród targów turystycznych w Polsce.

 
więcej...

Zakup Wakacji.pl wpisuje się w strategię rozwoju Wirtualnej Polski
Wirtualna Polska kupiła Enovatis SA wraz z trzema należącymi do spółki portalami turystycznymi. Transakcja zamknęła się kwotą 84 milionów złotych.


więcej...

Itaka stawia na Emiraty

W sezonie zimowym Itaka oferuje klientom czarterową alternatywę pobytów w Zjednoczonych Emiratach Arabskich. Średnia cena waha się na poziomie 4,5 tys. zł od osoby, na wakacje wybierają się zarówno single, pary, grupy przyjaciół i rodziny z dziećmi.



więcej...


Lufthansa przez kontrowersyjną opłatę traci rynek

Decyzja o wprowadzeniu od 1 września 2015 r. opłaty w wysokości 16 euro za rezerwacje lotów dokonywane za pośrednictwem globalnych systemów dystrybucyjnych pociągnęła za sobą spadek liczby rezerwacji. Sama decyzja budzi kontrowersje, jednak zdaniem prezesa zarządu Lufthansy Carstena Spohra nie wpłynęła ona na dochody firmy.



więcej...

PATRONAT
Hej Przygodo! 26. MTT Globalnie stawiają na aktywną turystykę!

Międzynarodowe Targi Turystyki w Katowicach to impreza, która wspiera rynek turystyczny już ponad ćwierć wieku –tyle już lat spotykamy się na Międzynarodowych Targach Turystyki Globalnie w Katowicach. 

więcej...

Czytaj w najnowszym numerze WT 01/2016
ROZMOWA NUMERU Przyszłość jest niepewna
Dziś przedsiębiorcy turystyczni mówią, że w branży pewne jest tylko to, że nic nie jest pewne. Mariusz Jańczuk, prezes Itaki, mówi o najbliższej przyszłości polskiej turystyki, trudnej sytuacji geopolitycznej i jej wpływie na biznes.


więcej...

Wielka Brytania chce latać do Szarm el Szejk

Wyżsi rangą przedstawiciele brytyjskich linii lotniczych i specjaliści ds. bezpieczeństwa obradowali w Kairze nad możliwością przywrócenia połączeń lotniczych z Szarm el Szejk. Ich zadaniem jest wdrożenie wspólnego planu działania, którego celem ma być przywrócenie ruchu lotniczego między Wielką Brytanią a tym egipskim kurortem.



więcej...

Na zakupy „tax free” do tureckich kurortów
Turcja od lat znajduje się w czołówce wakacyjnych kierunków turystów. Władze nie ustają jednak w wysiłkach, by powiększyć statystyki odwiedzin. Jednym z jej ostatnich pomysłów jest powołanie w rejonach najbardziej obleganych przez wypoczywających, tj. w kurortach nad Morzami Egejskim i Śródziemnym, tzw. turystycznych stref wolnych od podatków.


więcej...

TUI Deutschland przecenia Grecję
Choć w Polsce Grecja typowana jest na jeden z najważniejszych kierunków sezonu Lato 2016, na którym ceny mogą nawet wzrosnąć o kilka procent, to w Niemczech touroperatorzy oferują dodatkowe rabaty na zakup pobytów w tej destynacji. TUI Deutschland ogłosiło np. promocję obejmującą wakacje w ponad stu hotelach marek TUI i 1-2-Fly. więcej...

Filipiny potrzebują nowych inwestycji
Rząd Filipin musi inwestować w turystykę, jeśli chce rozwinąć ten sektor gospodarki. Środki pójdą na rozwój bazy noclegowej i nowe atrakcje. 

 
więcej...

Po zamachach turystyka słabsza na giełdzie
Zamachy terrorystyczne wpływają nie tylko na liczbę turystów, ale także na wycenę przedsiębiorstw z tego sektora na rynku papierów wartościowych. Z raportu przygotowanego przez Bloomberg Intelligence wynika, że po zamachach w Paryżu i strąceniu rosyjskiego samolotu przez tureckie siły firmy turystyczne zanotowały spadek wartości akcji.
więcej...

Jest dobrze, a będzie jeszcze lepiej- IV Forum Agentów Biur Podróży

Zwiększenie udziału turystyki w PKB, bliższa współpraca branży z mediami, nowa dyrektywa unijna oraz przyszłość touroperatorów i agentów to tematy dyskusji prowadzonych na IV Forum Agentów Biur Podróży. Debata poświęcona była bieżącej sytuacji w polskiej turystyce.


więcej...

Czytaj w najnowszym numerze WT 24/2015

Poczucie bezpieczeństwa określi kształt oferty

O tym, jak będzie wyglądał rok 2016 w turystyce – dyskutowali zaproszeni przez "Wiadomości Turystyczne" przedstawiciele touroperatorów, agentów i stowarzyszeń branżowych.


więcej...

Agenci są ważni - zobacz, co działo się na IV Forum Agentów

Trudna sytuacja geopolityczna, bliższa współpraca branży z mediami, nowa dyrektywa unijna oraz przyszłość touroperatorów i agentów – na IV Forum Agentów Biur Podróży touroperatorzy i agenci dyskutowali o bieżącej sytuacji w polskiej turystyce. I jedni, i drudzy przyznali, że mimo czasem rozbieżnych celów, chcą współpracować, bo tylko w ten sposób będą mogli utrzymać się na rynku i dalej zarabiać na turystyce.


więcej...

Branża powinna zadbać o lepszą komunikację z mediami

Choć turystyka jest jedną z najdynamiczniej rozwijających się branż w Polsce, jej wizerunek w mediach zdaje się temu przeczyć. Jak to naprawić? Jarosław Kuźniar, dziennikarz TVN i gość IV Forum Agentów zastanawia się, jak poprawić komunikację między mediami a branżą, która w telewizji i prasie pojawia się głównie przy okazji upadków biur podróży lub zdarzeń, w których poszkodowani są turyści.


więcej...

Polski rynek lotniczy potrzebuje strategii

Ukazał się kolejny Raport Rynek Lotniczy 2015 przygotowany przez Wiadomości Turystyczne. Z dyskusji, jaka prowadzili uczestnicy konferencji poświęconej nowej edycji raportu, wyłania się podstawowy wniosek - Polska potrzebuje strategii rozwoju dla rynku lotniczego.



więcej... [KOMENTARZE (1)]

< 1   ...   295 296 297 298 299 301 302 303 304 305   ...   359 >
 
Sylwetka

»




»Katarzyna Krawiczyńska, właścicielka biura Herkules Express w Słupsku  » więcej





Newsletter

»

Zamów newsletter